Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Assosiasjoner til dette navnet?Har tenkt å kalle datteren min det:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør: Jeg synes det er litt harry.

Men hvis jeg kjente en søt småjente som het det, ville jeg sikkert skifte mening: )

Skrevet

Yvonne er litt tyggegummirosa - veldig dunst av 80-tall. Ser for meg kreppa hår og grorudpalme.

Skrevet

Helt greit. Ingen spesielle assosiasjoner egentlig.

Skrevet

Enig med Vannmann30. Yvonne er nok et av navnene fra 70-tallet som jeg synes er ganske harry.

Hun skriver 80-tallet, men jeg vet om flere som er født på 70-tallet som heter det. Men vi 70-tallsbarn vokste jo opp på 80-tallet. Og hadde både mohair-gensere og grorudpalme.

Skrevet

Må si jeg er veldig enig med vannmann30 her..

Skrevet

Et navn jeg alltid har syns var harry og litt fremmed.

Skrevet

Kan noen hjelpe meg? Hvordan legger jeg inn et nytt inlegg? Hvordan søker jeg opp andre folk her inne? hva betyr HI og "Dytter"?

Uff... Er visst håpløs jeg! Takk for svar! :D

Skrevet

HI betyr hovedinnlegger, altså den som skrev innlegget. Å dytte vil si at man "sender" innlegget på toppen igjen så flere kan se det, hvis det har har havnet langt nede på lista, og ikke fått så mange svar. Du legger inn et nytt innlegg ved å trykke på knappen like ovenfor innleggene, den det står "Nytt innlegg" på.

Vet ikke egentlig hvordan man søker opp andre folk her, jeg heller:/ Hva mener du egentlig med det forresten??

Skrevet

Åh, TUSEN TAKK! Har hatt intrykk av at folk kan søke på hverandre og finne ut hvor andre har "vært" til en hver tid osv. Jeg ville gjerne ha søkt på noen jeg kjenner her inne.

Skrevet

Yvonne er et greit navn :)

Liker skrivemåten Yvonn best. Om du ikke har tenkt å uttale e-en på slutten selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...