Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Del Skrevet 1. februar 2008 Idag på jobb sto jeg og sprayet en times tid med merkefarge. På boksen står det "unngå innånding" eller noe tilsvarende. Jeg merker at jeg blir litt uvel og svimmel etter en stund, men hva skal jeg gjøre? Jeg er bare 8+2 idag, og har ikke lyst til å si det på jobb på lenge ennå, pga reaksjoner jeg vet kommer. Er jeg blitt en hysterisk gravid? Har det idet hele tatt noe å si for fosteret? Jeg jobber også i et veldig varmt miljø. Ofte i 30 - 36 grader, med mye bøying og løfting. Jeg syntes det var ubehagelig før jeg ble gravid, men nå er det blitt verre. JM sier man ikke tåler varme så godt når man er gravid pga økt blodmengde ol. Hva skal jeg gjøre? Jeg jobber i en privat bedrift, og er alene på jobben, og sjefen er ikke blant de mest velvillige..:-( Noen som kan hjelpe meg? Så lenge jeg ikke skader fosteret kan jeg jo alltids presse meg selv, men når vet jeg om det går utover fosteret? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136720518-unng%C3%A5-inn%C3%A5nding/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå