trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 I går da jeg og min kjære lå å glodde på tv-fjøla fikk jeg plutselige smerter i brystene? Føltes rett og slett som om noen tok en nål og stakk meg i brystvorta gjentatte ganger! Da jeg kikket neddi puppeholder'n var det en enorm dråpe med gul/hvitaktig væske som hadde funnet veien ut - dette er vel råmelk.. Men er ikke dette veldig tidlig? ( er i uke 21 nå ) Og skal dette henge sammen med smerter? I dag er brystene mine nesten sprengvonde og vortene er røde så det holder. I alle dager. Det har ikke kommet noe senere i væskeaktig form, men har "tatt" vekk det som har tørket på brystvorten. Førstegangsgravid og litt panikken - så da kommer jeg like gjerne inn hit og spør dere medmenensker
* vannmamma * Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 He-he, er er forberedelsene i full gang, ser jeg. Det varierer veldig nar evt ramelk kommer - du har nok oppfattet riktig. Husker ikke nar jeg opplevde det med datteren min, muligens noe senere. Jeg stod i et proverom og provde storre bh'er, og vips... :-)
Pluttiplutt Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 heeeelt normalt. jeg begynte å lekke i uke 20 tror jeg, om natta våknet opp med en liten dam vedsiden av puppen. bare kroppen som forbereder seg. Jeg spurte JM om det og hun sa at man gjerne lekker litt tidligere med 2 i magen. og å bruke innlegg i bh om det blir for ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå