Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Begynte i barnehagen i august i fjor, men har ennå ikke hatt noe foreldresamtale. Trodde en hadde det 2 ganger i løpet av barnehageåret jeg.. Hvordan er det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Det kommer litt ann på. Noen barnehager har bare en og noen har to. Du for spørre ped leder når det skal være samtaler. Jobber selv i bhg og vi måtte utsette samtalene før jul til nå pga mye sykdom, men det gav vi foreldrene både muntlig og kriftlig beskjed om.
murmelmamma Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 både i barnehagen som barna mine går i ...og i den jeg jobber ihar de foreldresamtaler en gang i året...på våren...dvs på småbarnsavdeling har man en liten oppstartsamtale..der man prøver å bli litt kjent med den lille..det foregår når ungen begynner..uansett når på året det er...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 har ikke hatt en eneste samtale vi..hverken når hun begynte i en alder av 10 mnd eller senere
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Vi skal ha i løpet av kort tid nå, men har ikke fått noe time enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå