lillepixie Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg var sykmelt fra 18-27 jan. og ble igjen sykmeldt i går fram til 20.feb. Jeg jobber som extrahjelp på et behandlingsssenter og lurer på om arbeidsgiver uansett skal ha den ene delen av sykmeld, selv om jeg ikke kommer til å jobbe der noe mer mens jeg går gravid? Og skal jeg sende den delen som skal sendes til den som utbetaler sykepenger til arbeidsgiver eller direkte til NAV? Siden jeg ikke står oppført på faste vakter, er det da arbeidsgiver som gir beskjed til NAV om hvordan jeg har jobbet de siste mnd, sånn at jeg kan få et gj snitt ut av dette? Eller er det mitt ansvar? Mange spm dette, håper noen av dere kan svare på noe!!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Ene delen skal du ha. andre arbeidsgiver. og siste NAV (eller evt arbeidsgiver som sender denne videre)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 ops trykka for fort:) Om arbeidsgiver utbetaler, sender du denne delen til NAV med arbeidsgiver. Og ikke er det lettest å sende direkte til nav sjøl Uansett får nav den. Men er litt mer fortgang i ting om du sender til nav på egenhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå