Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg brukt spray (suprekur) en ukes tid og har mine "plager" som kommer og går, men den "bivirkningen" som ikke ser ut til å gå over er mitt boblende gode humør. Jeg er så glad og fornøyd og sitter bare å smiler. Snill i trafikken er jeg også - jeg som pleier å være litt aggresiv.

Gubben sier jeg bare "kvitrer" om dagen.

Jeg bare elsker den sprayflasken!!!

- Jada, jeg vet. Det er jo bare fordi jeg er så glad og spent fordi vi er i gang. Men for en deilig følelse - må holde på den så lenge jeg kan.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136719221-positiv-bivirkning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maa si at jeg har merket det jeg og!! Men var ikke sikker paa om det var gleden over aa ha starta eller om det er Suprekuren som gjoer det :-) Hehe..Gjoer ikke meg noe hvertfall, om det er den eneste "bivirkninga" jeg faar saa blir jeg fornoyd...

Sån blir jag med. Trodde første gangen att det var før att jag var igang, men det var samme andre gangen og. Jag får mer ork i tillegg, så bare njut. Jag ser faktiskt fram emot att bynne spraya igen, det som er jobbigt er alle tider og passe. Jag spurte legen om varfør jag blir sådan og han kunde ikke svare på det. Han sa att østrogenet var på bonn så då får du vel gledja dig til klimakteriet.Hi,Hi.

Lykke til vidare

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...