Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Den er så fin og jeg har støvlene. Og i disse regndager (vinteren kommer jo aldri) så føler jg at jeg må få kjøpt meg en fin regnkåpe. er så lei de stygge allværsjakkene.
ninanja Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Det er en Ilse Jacobsen-butikk på Sandvika storsenter. Vet ikke om de har noen butikk i Oslo, men det går jo an å ringe og spørre hvis du ikke orker å dra helt til Bærum ...
pingvin Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Så de hadde de på Chicas og Venner på Majorstua her om dagen (Jeg har en brun jeg kjøpte i sommer - veeeldig fornøyd:)
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Finnes også Ilse-butikk på Ski storsenter, og en butikk som ligger i Pilestredet som heter something Else..
togutter-08og10 Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg var på Sandvika storsnter i dag. Der ghadde de en egen butikk med Ilse Jacobsen. Jeg kjøpte en regnjakke, men de var veldig store i str. Je er normalt slank, men ikke veldig tynn/ mager i overkroppen og xs var egentlig litt stor syns jeg. fint utover nå da siden jeg kan ha magen under nesten hele svangerskapet tror jeg. Håper are ikke jeg syns den er for stor når babyen er kommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå