Gå til innhold

Har TFK men trenger en vogn/trille til byturer og sånn i sommer. Tips?

Anbefalte innlegg

Er veldig fornøyd med TFK joggster twist, men til sommeren trenger jeg en noe mindre vogn som jeg kan ha tulla i når vi skal på byturer og kjøpesenter o.l. Gjerne med mulighet til å legge helt ned. (Hun blir 1 år til våren). Vil gjerne ha noen tips til hva jeg skal se på i den store vognvrimmelen...

Fortsetter under...

Tilbudet er dessverre ferdig... Skulle kjøpe vogna i dag, og da var prisen satt opp til 899 igjen. Jeg ble irritert fordi da jeg var innom forrige lørdag fikk jeg beskjed om at tilbudet varte i to uker til... Nå er ikke 200 kroner så mye, men det er prinsippet. Men den kjipe butikksjefen kunne selvsagt ikke skjønne at noen av hans ansatte kunne ha sagt noe slikt for de blir jo så godt briefet... særlig.. Sånn! Måtte bare få det ut:-)

Eg har også tfk og treng ei mindre vogn til reise o.l. Skal kjøpe bugaboo bee, denne kan snuast begge vegar og leggast heilt ned -stiv pris så må vente til eg skal utenlands:) Ellers kjenner eg fleire som skryt av maclaren.

Så de hadde den (Carena) på tilbud på Barnas Hus til kr 699,- også. Vet ikke hvor lenge dette tilbudet varer, men ser på høyre side her at de reklamerer med utstyrssalg enda, så jeg regner med den er å få der... Tenkte å ta en tur å se i morgen...

Annonse

Babytravel Smart er genial til slik bruk. Vi har en og har også hatt Carena Easy. Kan ikke sammenlignes på kjørekomforten!!! Carena Easy knirket og var pyton å trille for oss som er over 1.70 høye......gikk og sparket i hjulene hele tiden....

Da vil jeg anbefale MacLaren, fordi ungen kan sove i den, den har en solid konstruksjon, er kjempegod å trille på "byføre" og den er lett. Vi har hatt den med oss på storbyferie, Sydentur ( til 3-åring som har sovet i den!) og bruker den på bytur og kjøpesenter om vi er der.

Jeg vil også anbefale maclaren den er spuer god å trille det er full ligge stilling og det følger med regntrekk noe som er velidg greit. På noen mod er det fotpose til også;)

Carena easy er ikke noe å anbefale det er en vankelig vogn å trille,uhamselig..... Har maclaren og har hatt carena og den ble ganske fort solgt...

De har maclaren på biteringen.no, ville tatt en titt på den;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...