Gå til innhold

Hvorfor faar dere suprecur spray og ikke sproyte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer..Jeg gaar paa sproyte, og det virker saa mye enklere.. Trenger jo bare aa tenke paa ett tidspunkt istedet for tre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei si det. Ikke vet jeg. Kan jo være at en dose om dagen virker litt annerledes en 4 små.

Med påminnelse på mobilen er det ikke no problem å huske.

Fungerer greit for meg med sprøyteskrekk.

Skrevet

Grunnen er at det offentlige liker å styre oss damene med tanke på syklus, og det kan de gjøre når vi går på spray. Da kan de styre forsøket så uttak og innsetting skjer på hverdager, slik at de offentlige klinikkene stort sett kan holde stengt i helgene. Økonomi hele veien!!

Når vi går på sprøyter følger forsøket vår syklus

Skrevet

Dummeste kommentaren jeg har hørt på lenge her inne...............

Skrevet

Min kommentar du mener??

Hvis det er det, så har jeg spurt både på offentlig og privat klinikk, og fått samme svaret.

Skrevet

Syntes det hørtes ganske logisk ut jeg, Emma... =)

Skrevet

Jeg brukte spray på de første rundene. Jeg synes et v ar krevende og skulle huske sprayen hele tiden - til riktig tid. Etterhvert var jeg jo ganske dreven med sprøytene og de generer meg ikke, så det ble foreslått at jeg gikk over til suprefact i sprøyte. Det er en DRØM til sammenligning! Jeg stikker når jeg står opp, og det er det!

Skrevet

Emma har helt rett angående sprøter kontra nesespray. Dert vil si at dersom du har lang protokoll så har du spray, med kort protokoll kan man ha sprøyter, jeg tror ikke de bruker spray på kort protokoll. Amerikanerene har ikke nesespray så de bruker bare sprøyter, men de er oftere til kontroll og da må de også inn i helgene så det er nok riktig det Emma sier.

Skrevet

Jeg har kort regime uten nedregulering med spray først da spray for meg gikk dårlig sist. Men jeg må gå på p piller som skal avsluttes på en fredag for å styre syklus slik at uttak ikke blir på en helg.

Så det er helt rett det som sies her at klinikkene liker å ha kontrollen når vi kommer til uttak.Derfor spray eller p-piller i forkant.

De private klinikkene er mer runde her og kan gjærne følge ens egen syklus med kun sprøyter da de har åpent i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...