Gå til innhold

Vondt?komplikasjoner?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!Jeg skal selv ta en abort til uka.Tok en for noen år tilbake.Valgte kirurgisk,det gjør ikke vondt.Fysisk.Du får full narkose,og blir på sykehuset en dag.

Det som sliter mest på meg er dagene jeg nå går og venter.De sa på

gyn.at hjertelyden må høres.Da regner de ca uke 8.Har selv masse symptomer,kvalme osv..som helt ødelegger dagene..

En venneinne valgte medisinsk.Hun sa det var greit.

Håper det går fint for oss begge!!

Jeg tok abort for 4 år siden, det var kirurgisk. Hadde ikke noe valg da for jeg var kommet for lang (men før uke 12) Var egentlig veldig greit, tror jeg var 4 timer til sammen på sykehuset. Skremmende lett egentlig, var bare inn og ut så var man ferdig. Og jeg vet det var det riktige å gjøre da, så jeg har ikke hatt noen problemer med det i ettertid.

Tusen takk og lykke til selv!:)

Jeg gruer meg jeg! Synes det virket så vondt det jeg leste på nettet.. Derfor er det fint at dere som har opplevd det sier at det går bra:)

Har egentlig høy smerteterskel, så jeg er sikker på at jeg skal klare meg igjennom dette.. Også psykisk.. Jeg vet jo selvsagt ikke.. Men jeg tror det, pga jeg ikke ønsker barn nå. Er heller ikke sammen med barnefaren Så jeg vet at dette er det riktige å gjøre. Barn vil jeg vente til økonomien er god, og hr en kjæreste gjennom mange år som vil ha barn sammen med meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...