Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var hos akupunktøren forrige uke... Fikk en del gode tips mot kvalme og rastløse ben...

Hun spurte om ingefær hjalp meg, måtte da si nei... Fikk forklaringen at ingefær er en "varm" rotgrønnsak. Hvis man er en varm person vil ingefær da ikke hjelpe. For å oppnå balanse (yin/yang) så burde man da prøve noe "kaldt", som f.eks. peppermint (mentos eller mentolpastiller)... Jeg er en varm person, og peppermint hjalp!! Jippi!

Noe annet jeg kunne prøve var eplecidereddik blandet med vann... Dette må blandes veldig tynt (1 ts på 0,5L vann). Blir veldig forfriskende, nesten som sitronvann... Dette hjalp også på kvalmen, samtidig som det skal ha en effekt på rastløse ben...

Ellers så tok jeg akupunktur for både rastløse ben, kvalme, generell søvn og energi og vonde bihuler. Har kun vært en gang, men samme kvelden ble bihulene bedre, kvalmen forsvant, men beina var det samme gamle... Kvalmen og bihulene kom tilbake dagen etterpå, men jeg fikk i hvertfall en kveld uten :)

Tenkte bare å dele det med dere :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136718128-nye-r%C3%A5d-mot-kvalme-litt-lang/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...