miss dani Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Er det noen her som har gått på provera for å få blødning?... jeg har gått på det i 5 dager og i dag er det dag nr 4 etter tablettene.. det har vært litt sånn misfarget utflod og litt blod på papiret men ikke skikkelig blødning.. er dette all blødningen jeg vil få av provera?...... eller vil det komme skikkelig? håper noen har erfaringer og at noen har lyst til å dele med meg.. KLEM;)
miss dani Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2008 fikk litt mere blødning i dag... så da kommer det vel;)
catva Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Heisann! Jeg har gått på provera 4 ganger, og fått mens lignende blødning etter hver kur. Det har variert hvor mange dager etter avsluttet kur det går før jeg får blødnignen. Denne gangen tok det en hel uke før den kom. Lykke til.
kitta216 Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg pleier å få blødningen ca ti dager etter endt kur... men har også fått en slik liten blødning du skriver ... Den endelige blødningen kommer nok snart, bare hold ut Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå