Gå til innhold

Hvor er alle sammen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så lite aktivitet her for tiden...er de fleste utlært nå eller....hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk kommer og går tenker jeg :-)

Her er vesla straks 1 år og da er det slutt på flaske. Det er ikke så mye jeg lurer på lengre, men jeg er innom av og til for å kikke :-)

Skrevet

er ikke så mye innom her.. har liksm spurd mitt ;) men er innom å kikker og svarer viss det er nye flaskemødre her ;) eller andre som lurer på noe... :D

Skrevet

Man er vel utlært da, tenker jeg ;-)

Jeg er som Sanasol snart klar for å pakke vekk flasken, og er her mest for å dele mine erfaringer. Det er andres erfaringer som har hjulpet meg, og da syns jeg det er kjekt å dele det videre :)

Skrevet

Ja jeg skjønte nesten det..:) Og jeg takker deg Matja og Sanasol for alle tips..:) Dere har jo vært mye her så har snappet opp masse råd og tips fra dere ja..:) Skal nok føre tipsene videre ja...:) hehe.. Har ikke vært her på en stund jeg heller faktisk, Men var innom en dag og så at det ikke har vært store aktiviteten den siste tiden. Har blitt gode rutiner her også etter hvert.....:)

Skrevet

Vi har vært uten internett et par uker- nettopp flyttet :)) men savner dinbaby,,, og denne siden- jeg har og fått masse støtte og masse tips her, både fra Sanasol, Matja og andre- så takk for det!! Kjekt når man stikker innom og gir tips og ser hva som skjer - og er til hjelp for nye.

Skrevet

tror ikke eg hadde klart meg uten denne siden.. måtte plutseli begynne med mme, visste ikke noe om det.. har spur å spurd. sikert "mast" hål i hue på dere ;) men det gikk no bra :) fikk gode svar frå dere alle.

men er lite med nye flaske mødre virker det som..?

Skrevet

Kanskje de ikke vet om dette forumet?

Jeg vil tipse folk om å gå inn på www.flaskeposten.org og få tilsendt en plakat som dere kan henge opp på feks helsestasjonen. Det går jo an å skrive en link til dette forumet under også, sånn i all stillhet. For selv om flaskeposten er veldig bra, går det kjappere å få svar her hvis man lurer på noe helt konkret. Det syns iallefall jeg :)

Skrevet

Så hyggelig at vi har vært til hjelp :-)

Husker da jeg var ny flaskemamma, da var det lite aktivitet her. Følte at jeg spurte og aldri fikk svar, og jeg var jo til tider helt desperat etter info. Så det beste man kan gjøre er nok å svare når noen lurer på ting, bare fortsette å stikke innom og sjekke selv om man ikke lurer på så mye selv. Det er alltid nye flaskemammaer som har tusen spørsmål og vi vet jo alle hvordan det er. Pluss som Matja sier; reklamer for Flaskeposten. De kan mye :-)

Jeg håper det fortsetter å være aktivitet her, synes vi er en fin gjeng og ikke minst - lite uenigheter her i forhold til mange andre debatter ;-)

Skrevet

Hehe:) Her er det ingen sure kjerringer som skal krangle om hva som helst! Og heldigvis ingen bedrevitere som kjefter på oss fordi vi ikke gir pupp!!

:)

Skrevet

nei, heldigvis. selv om "vi" har fått klager på at "vi" ikke tenker på babyene ol for at vi ikke ammer..

er jo ikke det at vi ikke har prøvd heller...

dette er vell det forumet med dei blide damene :D

å glad for det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...