Sarah & Marcus mamma Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 sover han fortsatt rundt eller? Sarah hadde dette diare-viruset... så det ble en del tull... men er på rett kjøl igjen nå... bedre enn noen gang igjen... så det blir bedre og bedre;) fra 19-08 våkner hun vell kanskje bare 3-4 ganger... to ganger før vi legger oss... og en gang på natta... så når det er morgen i halv 7 tiden... sover videre til 8-9.. har ikke gått på fotsonen ennå... men tenker på det;-)
Leandermamma Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Heisann! Han hadde 3 netter på rad hvor han sov rundt, men så ble han kjempeforkjølet med så mye slim i halsen at han kastet opp all maten sin i en uke, og det gikk hardt utover søvnen.. De to siste nettene har han våknet kun 1 gang. I natt sov han fra 19 til 04, så jeg håper vi er på rett vei igjen. Hva har dere gjordt for å få et så forbedret søvnmønster?
Sarah & Marcus mamma Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 offda! d var jo ikke greit!;-) egentlig fant jeg ut at jeg ikke legger henne før hun er veldig trett. ikke legge henne FØR hun er trett som alle bøkene sier.. når hun er veldig trøtt, det er kun da hun "gir seg hen" og aksepterer at nå er det natt... hvis jeg legger henne for tidlig.. kan hun styre i mange timer og være ekstra urolig om natta også... ellers har det bare godt seg til... gir henne også en flaske med melk om natten igjen... noe som også har vist til mye bedre søvn... noen ganger vil hun ha den i 00 tiden andre ganger i 2-3 tiden... fant ut at det var like greit å gi henne melk igjen... 1 måltid og tilgjengjeld få sove bedre..
Sarah & Marcus mamma Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 spørs når hun sov på dagen... så jeg har ingen bestemt leggetid... men bestemte rutiner når hun skal legge seg... hun legger seg alt fra 19-21.30 ca... spørs om vi er ute på noe eller hun ikke virker trøtt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå