Gå til innhold

Belly Band (samme som under kjøpeguiden)

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt meg belly band, og er så strålende fornøyd at jeg synes jeg må dele erfaringen:-)

Belly band er, for de som ikke har hørt om det, et plagg du kan bruke både som gravid og når du ammer. Det kalles også gjerne t-skjorteforlenger! Den gjør at du under graviditeten kan gå med dine vanlige bukser og skjørt, uten at de er "lukket" i glidelåsen eller knappene - belly bandet skjuler gapet og holder buksa/skjørtet oppe. Når du ammer vil den dekke til maven din når skjorta dras opp:-)

Under graviditeten passer nok produktet best for de som kun er gravide over maven, og ikke legger på seg alle andre steder - du må jo tross alt få buksen opp:-) Dessuten tviler jeg vel på at jeg kan bruke den helt frem til termin! Men, om du kjøper den tidlig vil du kunne bruke den lenge! Jeg har ikke kjøpt nå før i 3. trimester, men kunne bruke vanlige klær lenge uten problem ganske lenge. Skulle uansett gjerne ha kjøpt den før.

Så, til alle dere som gjerne vil bruke de vanlige klærne - kjøp belly band!

Har ikke funnet det i annet enn nettbutikker, og jeg kan godt gi link til noen av de dersom noen er interessert. Ellers kan du selvsagt også lett finne det selv ved å google "belly band", "hugga lugs" etc

(Jeg er ikke forhandler selv...)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...