Gå til innhold

Tar meg en pause herfra jeg nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kjempegod nytte og glede av dette forumet, fått svar på mange spørsmål, fått oppmuntrende ord når alt er dritt -og snakket med mange kjempeflotte damer!!:)

Og jeg må si det er ikke mange dager det siste halve året jeg ikek har vært innom og lest og skrevet litt.

Men nå i det siste har jeg liksom fått et helt annet perspektiv på hele prøverør-opplegget. Er midt i rugetida på vårt 2. icsi-forsøk, men nå syns jeg det er aller best å ikke tenke så mye på det, og heller fokusere på andre ting.

Har vært kjempespennende å følge med på hvordan uttak og sånn går for folk her inne, hvem som lykkes osv. Men nå den siste tida syns jeg nesten alle innleggene handler om hvem som er sykmeldt, hvordan man blir det og hvor lenge man kan få sykemelding. For min del er det aller beste akkurat nå å være i full jobb, tenke på andre ting og ta alt som det kommer. Derfor tar jeg pause herfra!

Ønsker alle supre damer her inne masse lykke til!!!!!!!!!!

Måtte 2008 bli året for oss!!:)

PS!

Husk å oppdatere tråden med morsomme historier om hva vi gjør i hormon-rusen, kanskje jeg titter innom på den -den var supermorsom!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Skjønner deg godt jeg!

Viktig å finne seg selv i prøverørsprosessen. Fort å bli fanget av bølgen her inne.........

Ønsker deg videre lykke til med rugingen, håper det blir klaff denne gangen:-)

Klem

Skrevet

Lykke til LilleVackreAnna. Og takk før dine uppmuntrande ord under min rugetid. Kommer att hålla tummarna før dig.

Tusen klemmer.

Skrevet

Hei LilleVakreAnna..

Skjoenner deg godt ja.. HAr vaert mye daarlige nyheter etc har inne i det siste, og mye snakk om det ene og det andre (og ja har jo stilt tusen spm selv) Men, derfor starta jeg og den andre traaen.Tror alle her inne trenger en oppmuntring og en god latter ;-)

Haaper du holder oss oppdatert om hvordan det gaar med deg.. Skal krysse alt for at spira sitter ;-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...