HTC Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Har grusomt lyst på popcon. Har Microovn popcorn, men micron virker ikke!!!!! Kan jeg poppe det i kjele?
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Det går nok ikke... =P Her om dagen hadde jeg en sånn pose med mikro pop corn igjen gleda meg skikkelig.. Også brant jeg det =( =( Var noen som ikke ble brent da, men var så og si nesten alt som ble brent =(
HTC Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Selv ikke på svak varme? Mye eller lite smør/olje? Ingen håp?????????................. Har grusomt lyst på popcorn!
Bøggly Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Har nabo'n micro da? Hva har man vel naboer til????
HTC Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2008 Desperado blåblå, krummer halsen og går på!!!!!!!!!! POPCORN come to mama!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Hva med en forvarmet ovn da? Jeg har alltid selvpop i skapet. Fikk et triks av noen amerikanere hvordan poppe selvpop i micro, i en papirpose.... Funka kjempefint det, men nok best hvis du liker popcorn med smør, for går ikke an å ta salt på - fester ikke... Håper du finner ut av det... Tror jeg hadde prøvd i ovn... sterk varme kanskje, og varmluft hvis du har? Verdt et forsøk vel,., hehe
HTC Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2008 Naboen flytet inn i dag, tor ikke de har fått micron på plass Olje skal jeg prøve ja. Tips om temperatur? Lengde på popping?
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Masse olje (ikke smør) og middels varme, så skal det gå. Men husk bare å bruk mer olje enn du tror du trenger. (der har jeg driti meg et par ganger;)
HTC Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 31. januar 2008 Det ble perfekt! Tok en kjele med ganske mye olje, sterk varme. Når oljen kokte skrudde jeg heftig ned og helte oppi microbølgepopcorn. Det begynnte å poppe med en gang. 1-2-3 perfekt ferdig! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå