Gå til innhold

Psykososial vurdering

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tirsdag skrev jeg et innlegg her "I går var jeg på IVF pol".

I dag fikk jeg telefon fra min fastlege om hun hadde mottatt brev fra legen på IVF pol som jeg har vært hos 2 ganger. Der stod det at vi mottok avlastningshjelp fra kommunen og at det derfor måtte gjøres en psykososial vurdering av Sosialtj. Skal si jeg ble sjokka!! Det er direkte tull. Vi har aldri sagt at vi har avlastningshjelp (og det har vi heller aldri hatt!). Så min tillit til den legen er nå lik null!!

Min fastlege sa at sendte hun det videre til Sosialtj. ville de få til svar at de ikke hadde noe kontakt med oss og derfor ikke kunne gi informasjon om det - så hun sender det i retur med beskjed om at vi aldri har mottatt hjelp fra kommunen i det hele tatt i forbindelse med datteren vår.

Dessuten i går fikk jeg også sjokk - mottok pakke fra Sandvik med brev hvor det stod "gratulerer med svangerskapet!". Skal si jeg ble sjokka. Jeg har ikke vært inne å registrert at jeg er gravid engang - så hvem som har gjort det kan man bare spekulere i....

Så motgangen er ikke over enda..... Må nok dessverre bare fighte videre for å sjansen til å bli gravid! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være flere med samme navn og fødselsdato???

Dette høres jo helt tragisk ut!!!

Håper det ordner seg:o)

Skrevet

Er ikke måte på hvor vanskelig det skal være for deg denne uka! Det er det verste! Det forklarer kanskje legens krav om vurdering, eller egentlig ikke, skulle jo ikke bety noe fra eller til, selvom det overhodet ikke stemmer i dette tilfellet!

Nei du får stå på krava, og ikek firma s gi deg, etter det jeg ser av dette og det forrige innlegget ditt er du så oppegående som en kan være så ikek la deg psyke ned!!! Stå på og så skal du se det går bedre e nå etterhvert, se bare hva du har klart å avklare allerede av misforståelser. Bra jobba!

Har hørt før at firma sender de merkeligste ting i posten, du får se om du orker å gi dem et lærepengebrev, det hadde vært velfortjent! Det kan bare gå en vei etter denne starten sannt? :)

God klem til deg!

Skrevet

Takk for støtte! Det trengs virkelig når det ene etter det andre dukker opp.

Ja, det kan bare gå en vei - det er sikkert! Er bare spent på hva de kommer til å si på svaret fra fastlege - kanskje det snart dukker opp et brev med ny time på IVF pol... og at vi da kan sette igang med IVF... *Håpe, håpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...