Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 For inspirasjonens skyld - vet du om søskenpar, store eller små, som du synes har kule navn/ navn som passer veldig godt sammen? Jeg liker disse: August og Fanny Mads og Katinka Kristiane og Martine
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Gustav og Ellen Axel og Amanda Rasmus og August
blond Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 May/Mai, June/Juni, Augusta/Augustus, Julie/Julius/Julian
prebs Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 August og Anna Marte og Maja Marte og Mina Tollef og Taletta Christine og Christoffer Aurora og Balder
Ryddemamma Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Litt morsomt er det at min bestemor og hennes søster heter Liv Mari og May Kari.. Så for en stund siden en som spurte her inne om hun kunne kalle sin kommende datter Hermine når hun fra før hadde en sønn som het Herman. Nja..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Ja! Kjenner faktisk flere søskenpar med bemerkelsesverdig snedige og herlige navnekombinasjoner: *Frida & Frode *Fanny & Frederich *Eira & Erik *Synne, Sondre & Simon *Maria & Markus *Sofis & Samuel *Randi & Rasmus *Silje, Synne & Sara *Mille & Bastian *Mathilde & Mika *Embla & Abel *Johannes & Josefine Elsker alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Syns mine små venner på 4 og seks, søsken er utolig herlige med sine navn: Frode og Fabienne!
Nemofish Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Siril og Sondre Camille og Catalina Linda og Lena Marte og Malin Viktoria og Håkon Miriam, Marilena, Martinus og Morgan Selma og Oskar Mathea og Martine Johannes, Daniel og Andreas Jakob og Juliane Lukas og Linus
prebs Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Og ikke glem: Maud Angelica og Leah Isadora...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Digger disse tre navna sammen: Anton, Hugo og Johanna Ellers vet jeg om: Liam & Serina Elle & Frikk Isak & Abel Alma & Laura Cecilia & Wilma Teodor & Oliver Mia & Lukas Milla & Oskar Markus & Elida Merkeligste navnkombinasjonen på søsken jeg vet: Fie, Ole & Benjamin-Christoffer! To kjempekorte navn, og så det lange navnet med bindestrek!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå