tiril Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 trodde det hadde grodd igjen jeg! tenkte å slutte med piercing og la det hele gå sin gang når jeg gikk gravid i 8 mnd. Har bare sjekka det jevnlig for infeksjon og sånn det første halve året, aldri prøvd å stikke igjennom, inntil ikveld... Ei veninne av meg har akkurat fått seg navlepiercing og jeg gravde frem de gamle smykkene så hun kunne få de. Hun spurte om hullet var grodd igjen og jeg sa jeg ikke har sjekka, men antok det. Vi så litt nærmere på navlen min og hun sier at "det ser ut som det er hull..." Liksom åpent på begge sider av hullet. Så jeg vasker et smykke godt og prøver å få det igjennom, jammen gikk det helt fint!!! Ingen ubehageligheter, og navlen ser mye finere ut. Hehehehe. Må bare være superflink med hygienen freover så ikke det blir noe drit. Glad jeg nå hehehe. Skal shoppe nye smykker på nettet. Magen min er så fin med!
Snuppa! Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 hehe,samme skjedde her. Jeg tok ut piercingen når jeg blei gravid. Prøvde ikke å få inn noe smykke etter fødselen,regna med den var grodd igjen. Så nå nettopp tenkte jeg at jeg skulle prøve å se om der var hull enda,og jammen var det ikke det,4 år etter jeg tok den ut
Slalotte Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Hvor lenge har du hatt den da? Til du tok den ut? Jeg vurderer sterkt på en navlepiercing for å skjule litt strekkmerker.. ikke at den skjuler det men ser litt penere ut iallefall Har i tunga og leppa, men vil ikke at det skal bli for mye heller da men..
tiril Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 hadde den rundt 3 år, før jeg tok den ut. Skal ikke ta den ut på neste graviditet, man kan få kjøpt spesielle gravidsmykker på nettet så jeg. tok den ut fordi helsesøster var helt hysterisk hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå