*Wimsey* Skrevet 31. januar 2008 #1 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg våknet natt til onsdag med grusomme smerter i "skinka" trodde jeg skulle dø.. gikk rundt i stuen fra kl 4 på natten. tok 2 paracet. hjalp ingenting. men når jeg gikk og gikk så var det greit. men så fort jeg stoppet opp, så gjorde det dritt vondt. jeg var sikker på at det var bekken løsning.. Jeg hadde jo så vanvittig vondt. ringte jordmor, hun ba meg ringe sykehuset. ringte dit. de ba meg komme med en gang. gubben kom hjem fra nattejobb også kjørte vi med en gang. var på sykehuset ved 9 tiden. inn på ul og ctg.. "Bekkenløsning" haha du har rier du.... hvor langt er du... eh 34 uker sa jeg. og brått var jeg innlagt. på ul fant de ut at jeg var 33+6, så jeg fikk en pille som skulle stoppe fødsel.. riene fortsatte med jevne mellomrom hele dagen og kvelden. men ved 22.00 tiden ga de seg helt. hadde ikke vondt noen steder. =) så kl 3 på natten startet de igjen.. men ikke like vonde. tok ctg på morgenen, riene var der enda, men bare noen få, og mye svakere. ingen åpning. og jeg fikk reise hjem... kjempe deilig og ha kommet hjem. "sitt i ro" fikk jeg beskjed om. så nå kan jenta vår komme fra i dag av og helt fram til termin. ikke godt og se.. men har lært hva en rie er da i alle fall.. =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136713277-bekkenl%C3%B8sning-eh-nei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå