Potetstappe Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Farmor og bestemor har hver sin versjon av sangen, jeg syns begge høres merkelige ut:P Nr. 1: Bake bake søte dyppe den i fløte først i fløte så i vann så kom det en gammel mann som kaka ville prikke med ei lita stikke Nr.2: Bake bake søte Dyppe den i søte først i fløte så i vann så kommer det en gammel mann som kaka ville smake som Adriana bakte Håper noen her kan den på ordentlig?
Kirsebæra Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er vokst opp med 1'na..... mens mormoren til samboeren min(oldemoren til elias) synger nr 2 til elias=)
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Her bruker vi: bake kake søte dyppe den i fløte først i fløte så i vann så kommer det en gammel mann som ville kaka prikke med ei lita gullstikke
juniorsen Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Mange varianter av den ) Her er den sånn: Bake kake søte dyppe den i fløte først i sukker så i vann så kommer det en gammel mann som vil kaka smake og da må ****** bake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå