Contura Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Etter førstemann hadde jeg ingen etterrier, men etter nr. 2 hadde jeg rimelig vonde etterrier i noen dager etterpå. Blir disse etterriene verre for hver fødsel? Håper ikke det.....hehe.
Endelig firebarnsmamma:) Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Uff, det har blitt verre for hver fødsel for meg spesielt ved amming, men det hjelper med varme risposer og paracet. Vi får trøste oss med at livmora vår jobber på spreng for å bli normal igjen:)
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Har blitt verre og verre for hver gang hos meg oxo. Venter nr 5 nå å kan ikke tenke meg at det blir bedre denne gangen heller, men men det er verdt det da
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Ja huff, de blir bare verre og verre. Sist jeg lå på barsel følte jeg meg som en pillenarkoman. Paracet på paracet. Hadde ikke sjangs og sove eller gjøre noe uten. Nesten så jeg vurdere å ta med eget lager denne gang, for jeg synes nesten det er flaut å be etter paracet hele tiden.... Venter forresten nr. 4 i disse dager! Men som sagt, det er jo verdt det!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Uff, jeg kan altså forvente skikkelige etterrier, jeg? Hadde etterirer etter fødsel nr 1 og venter nå nr 2. Håper ikke det blir så mye mer vondt enn sist.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 hadde noen j.....med siste mann men godt d går over etter noen dager:) gruer meg til denne fødselen med enda verre etter rier..
jeano med nr.4 Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Jeg venter nr 4 nå. Jeg synes det var ufattelig vondt med nr 2. Men med nr 3 så spurte jeg raskt om smertestillende og jeg var førevar med varmepute.Denne gangen skaljeg ha med meg min egen varmepose
magj Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Mer og mer for hver gang, ja. Tips: Ligg på magen med puter under drg for å få en god stilling. Det skynder på prossessen
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 hørte fra en tredjegangs at hun hadde drukket bringebærbladte og da var det ikke noe problem, slik som med nr 2.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 De sier jo det at etterrier blir verre og verre. Men gi beskjed på føden så får du smertestillende for det.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Har ikke vært plaget med etterier med noen av mine....heldigvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå