Gå til innhold

Etterrier etter flere fødsler

Contura

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter førstemann hadde jeg ingen etterrier, men etter nr. 2 hadde jeg rimelig vonde etterrier i noen dager etterpå.

Blir disse etterriene verre for hver fødsel?

Håper ikke det.....hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det har blitt verre for hver fødsel for meg spesielt ved amming, men det hjelper med varme risposer og paracet. Vi får trøste oss med at livmora vår jobber på spreng for å bli normal igjen:)

Skrevet

Har blitt verre og verre for hver gang hos meg oxo. Venter nr 5 nå å kan ikke tenke meg at det blir bedre denne gangen heller, men men det er verdt det da :)

Skrevet

Ja huff, de blir bare verre og verre. Sist jeg lå på barsel følte jeg meg som en pillenarkoman. Paracet på paracet. Hadde ikke sjangs og sove eller gjøre noe uten. Nesten så jeg vurdere å ta med eget lager denne gang, for jeg synes nesten det er flaut å be etter paracet hele tiden....

Venter forresten nr. 4 i disse dager!

Men som sagt, det er jo verdt det!

Skrevet

Uff, jeg kan altså forvente skikkelige etterrier, jeg? Hadde etterirer etter fødsel nr 1 og venter nå nr 2. Håper ikke det blir så mye mer vondt enn sist.

Skrevet

hadde noen j.....med siste mann men godt d går over etter noen dager:)

gruer meg til denne fødselen med enda verre etter rier..

Skrevet

Jeg venter nr 4 nå.

Jeg synes det var ufattelig vondt med nr 2.

Men med nr 3 så spurte jeg raskt om smertestillende og jeg var førevar med varmepute.Denne gangen skaljeg ha med meg min egen varmepose

Skrevet

Mer og mer for hver gang, ja. Tips: Ligg på magen med puter under drg for å få en god stilling. Det skynder på prossessen

• 2 uker senere...
Skrevet

hørte fra en tredjegangs at hun hadde drukket bringebærbladte og da var det ikke noe problem, slik som med nr 2.

Skrevet

De sier jo det at etterrier blir verre og verre. Men gi beskjed på føden så får du smertestillende for det.

Skrevet

Har ikke vært plaget med etterier med noen av mine....heldigvis...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...