Gå til innhold

Hvor mye tror du det koster å trekke om en slik stol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Tja, 2 slike stoler i bra møbelstoff vil vel ca koste ca 12000 i stoff (da snakker vi kvalitetsstoff) + timepris hos vedkommende som gjør dette.

Dyrt.

Du kan velge billig stoff og evt gjøre det selv, men med ett billig stoff vil stolen ikke tåle så mye.

Vi har valgt dyrt stoff og gjør det selv, helt andre type stoler, men tipper omtrent samme meter behov i stoff.

Det kan nok nesten lønne seg å kjøpe nytt, skal man trekke om noe bør det være ett kvalitetsmøbel man tenker man har i noen år, så sjekk ny pris på evt slike stoler.

Skrevet

Vi har nemlig to sånne stoler, de er grusomt stygge men bare så fantastisk gode å sitte i!!

Men 12 000 bare i stoff var vel mer enn jeg gidder å spandere tror jeg. Hadde det koster 3-4000 pr stol inkl arbeid skulle jeg nok ha vurdert det i og med at vi aldri komme til å finne så gode stoler billigere allikevel. De er bare såååååå gode!!!

(hvorfor i all verden hadde sambo sååå dårlig smak at han kjøpte røde stoler den gangen for maaaaaange år siden??)

Skrevet

Enkelte steder gjør de det rimelig. Sjekk ut møbelskoler og verna bedrifter i området ditt. Man kan alltids finne stoff på salg, men så var det det å finne noe man liker da ;-) ....de er nemlig ALDRI på salg... Sukk.

Tanten min fikk trukket om en hel vinkelsofa i ullstoff for ca 8000, dette var på vernabedrift + hun fant opphørssalg på møbelstoff butikk og kom dermed meget heldig ut.

Er det stoler dere sitter mye i, er det tull og kaste bort penger på billig stoff som fort blir hullete osv.

Skrevet

Ingenting i Kina.. hehe, søstra mi var på ferie der nå og tok med trekk hjem til to eldre ikea sofaer hun hadde, satt som støpt, og kostet vel slikk og ingenting..Ser helt nye ut nå og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...