Gå til innhold

Treff på Komma i Moss 6. Februar kl.13.00

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har fått blitt med på treff ( er jo så sjelden her inne så får det ikke alltid med meg :P)

Setter derfor opp ett treff for oss med barn i magen og de som allerede har fått ett nurk eller fler en dag jeg vet jeg kan :o)

Altså 6. Februar kl. 13.00 på Komma i Moss. Er plass til vogner der :o)

Håper det er mange som kan. Gi meg ett hint så bestiller jeg bord om vi blir veeldig mange.

Kos kos :o)

Fortsetter under...

Jeg elsker Komma! Det og Mikrobryggeriet er mine favoritter for øyeblikket! Fordelen med alle treffene våre er at jeg får sett litt av hvert! Det er jo så mange kjempekoselige steder! Og kanskje blir jeg til og med kjent i byen her i løpet av permisjonsåret :-) Jeg kommer :-)

Koselig at dere kommer :o) Da er nok storesøster frisk inen Onsdag ;o)

Ikke rart med sykdom nå om dagen med dette snåle været altså.

Jeg trodde dette var BIM treff siden jeg.... men jeg er jo ikke så kjent her inne da.

Ha en koselig Søndag kveld og god bedring til storesøster :o)

Annonse

Det er helt riktig at dette er Bim treff sidene :o) Jeg bare skrev opp en annonse, slik at treffet kommer opp på den oversikten over alle Bim treffene som er satt opp.

Jeg driver også å beveger meg på noen nye mammanettsider, og det tar litt tid å bli kjent. Det er så annerledes nettdesign enn det jeg er vant til herfra.

Storesøster er i bedring - hatt omgangssyke hos mormor. Jeg er så glad jeg har så snill mamma som ikke bare kom kjørende med henne hjem,og lot meg sitte alene med to urolige barn i helgen (mann har jobbehelg).

Sees til onsdagen :o)

Linwa jobber denne dagen vet jeg, så hun kan heller ikke. Men hva med kvelden? For meg kan vi godt gjøre om slik at det passer for Sjara, linwa og lillian også. Men ejg kommer uansett, altså :-) Så bare at det er flere som ikke kan dagtid, så da slang jeg ut forslaget. kanskje sent å gjøre om? Det får være opp til dere andre som har det litt mer travelt enn meg :-) MinnI: Vet du om noen av de andre kommer, du kjenner noen som ikke skriver her??

Kan ikke en av dere sette opp ett treff på kvelden neste uke da?

Akkurat denne Onsdagen så klaffer det så godt for meg kl. 13.00 p.g.a da blir jeg kjørt til byen og så skal jeg i stallen på ettermiddag / kvelden. ( Kan ikke dra i stallen på dagen for da må jeg tilbake på kvelden igjen for å ta inn hesten og da må jeg jo dra tidligere fra evt treff og betale dobbelt opp med bom penger :o( ).

Men om vi tar Onsdagen som planlagt ( vi som kan) og så tar vi heller enda ett treff neste uke???

Jeg har stortsett fri alle kvelder jeg unntatt svangerskapskurs neste Mandag da.

Klem

Her kommer du å saboterer unca....!!!! ;o) (Bare tulla :o) Som du selv sier, godt alle skal i permisjon snart - og da blir det vel mest dagaktiviteter på oss. Bortsett fra Sjara - som må titte på våre små - og drømme om sin egen spire noen måneder til :o) Håper det klaffer med et treff for deg veldig snart.

For min del er kan vi godt ta et kveldstreff uken etter - sett av onsdag 13 alle sammen på kvelden - da tror jeg vi får en skikkelig gjeng. Kan vi si kl 18? Så kommer vi med småttiser oss ikke så alt for sent hjem :o)

Tenk Unca - den 13 februar - er det 8 dager til deres ks...så spennende. Vi er mange som teller ned sammen med dere!!!

(Det er kun mina14 jeg vet om som også kommer nå på onsdag - så langt er vi 2 med bim og 2 med bum :o)

Annonse

Så bra da blir vi en fin liten gjeng på 5 store og 2 små i morra da :o)

Og er det fler som vil så bare kom !!!

Da har jeg ikke bestillt bord, men det tror jeg ikke er nødvendig heller altså, ikke på den tiden av døgnet.

Sees i morgen da jenter :o) Gleder meg masse til å se dere igjen.

Har holdt av kvelden 13. Februar også jeg da, så da blir jeg med da og :o)

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...