Gå til innhold

Hvordan klarer dere å få reductil så lett??


bambi på isen

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her å leser om alle som får reductil, noen av dere er jo ikke overvektige i det hele tatt!! Selv er jeg over 100 kilo og er 164 høy!! Kiloene sitter klistret etter jeg fikk ungene (3 stk i løpet av 4 år), har vært til utredning på sj.huset for jeg har så mye vann i kroppen, fant ingenting galt, jeg har testa stoffskifet, det lå i grenseland også var det fint, trodde ikke det gikk an!!

 

Legen som jeg var hos på sj.huset (i august) ga beskjed om at jeg kunne få acompilia (skrives det sånn montro?), dette var i november!! Ting tar tid her ser dere, ellers anbefalte hun meg å begynne på grete roede kurs og bevege meg mer!!!!!!! Dette vet jeg jo, at hvis jeg trener mer så kan jeg gå ned i vekt, har vært veldig flink å trene nå siden nyttår, men går ikke ned noen ting, kun noen få centimer!! Å ja, jeg har lagt om kostholdet!!

 

Blir bare litt fortvila når jeg leser at andre som ikke er overvektige får disse pillene (som tydligvis hjelper), og jeg som sliter som bare det ikke får de, de jeg fikk tilbud om koster 3000 kroner for 3 mnd og har selvmords tanker og depresjon som bivirkninger!!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme vekt som deg ..men er 10 cm høyere...jeg snakket mye med legen min og jeg snakket og fortalte alt jeg visste om Reductil...for hun ville helst satt med på desse pillene du skulle få...men jeg sa jeg ville heller prøve Reductil og at min Bmi kvalifiserte til dette...

Noe hun var enig i og nettopp det at jeg var åpen omat jeg hadde lest mye så var hun positiv. Jeg la ikke skjul på at NOE må gjøres...

 

Kan ikke snakke med en annen lege da som du føler hører på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff det er jaggu ikke enkelt å få hjelp...

jeg spurte bare etter de og fikk de når stoffskiftet var ok.ikke noe problem,men nå er legen min opptatt av at jeg skal være fornøyd med meg selv.han kikka på at jeg ikke hadde tatt av meg mellom nr 2 og 3.

spurte om han kunne henvise meg videre for å få bukplastikk og det var heller ikke noe problem.han lurte bare på om jeg hadde spesielt ønske om å bet sjøl....det hadde jeg ikke og det skjønte han.

så stå på,si du vil ha reductil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...