Gå til innhold

Da er nr.5 på vei!

Gjest

Anbefalte innlegg

Etter å ha blitt gravid på p-piller i høst, og at det hele endte i en MA, er jeg nå gravid med nr. 5!

Har 3 tette på 13, 11 og 8,5 år - og en liten attpåskatt på 2. Følte vi var ferdig, men etter det som skjedde i høst, kom tankene om at det kanskje var meningen at yngstejenta skulle få et "jevnaldrende" søsken.

Etter et par mnd i tenkeboksen, bestemte vi oss for å la det stå til - og jammen ble jeg ikke gravid med en gang! Er rundt 6 uker på vei, - var til ultralyd i dag - og så hjertet slå! Helt fantastisk.

Vet at vi vil få mange kommentarer når nyheten blir spredd, men må prøve å ikke bry meg.... Det er jo tross alt en gledelig nyhet!

Fortsetter under...

Gratulerer!

Et nytt barn er alltid hyggelig: ) Men hvorfor er det sånn at så mange reagerer negativt når man får flere enn tre barn?

Vi har tre barn men har lyst på en til. Tenk så heldige barna er, som får vokse opp i en stor søskenflokk. Nyt graviditeten og gled deg over mirakelet som vokser i magen. Det følger så mye glede med et barn.

Lykke til, dere er heldige!

Gratulere så mye!

Har 3 barn på 11, 5 og 2 år og nå er altså nr 4 på vei. Er sånn 13-14 uker på vei og vi har ennå ikke fortalt det til noen. Jeg og min mann gleder oss - blir nok travelt- men allikevel så vet jeg ikke om jeg er klar for alle kommentarene som jeg vet vil komme. Ingen i vår vennerkrets eller familie har flere enn 2 barn og nå venter vi nummer 4- medlem i Smiths eller?!! Vet at jeg ikke må bry meg, men men....!

Kjempe hyggelig å lese om dere andre som har litt flere barn enn gjennomsnittet.

Annonse

gratulerer så mye...du skal ikke bry deg ka folk sier...i min familie er det vanlig med mangen barn har to tanter med 5 barn,resten har 4...bare en tante med 3 barn...kusinene til min far har 7barn 8 barn og 10 barn...syntes dette er sååå koselig...barn er livet:) ønsker meg minst 5 barn selv...du er ufattelig heldig som bærer på ditt 5 barn og dine barn er like heldig...de kommer til å ha stor glede av søskene sine...som barn og voksne...

• 2 uker senere...

hei hei og gratulerer så mye!!

jeg har akkurat finni ut at jeg er gravid med nr 6.. skjønner hva du mener med komentarer, sånn føler jeg det også!!men nå begynner jeg og dra på åra, er vel det de mener... hadde en sa i juni i fjor, syntes det var veldig trist var sju uker på vei da!!

trodde vel egga mine hadde stikki på musseum nå,men jammen blei jeg ikke gravid igjen...

Jeg er selv nummr 5, og kjempeglad for å ha stor familie. Synes det høres helt tragisk ut å være enebarn. For foreldrene er det sikkert litt jobb, men for barna er det kjempefint å være mange, både når man er barn, ungdom og voksen.

De MÅ alltid være der -uansett. Selv om man som ungdommer kanskje forrakter hverandres livsstil, og er fullstendig uenig i hverandres livsvalg, så må man bare akseptere det, tolerere hverandre og til og med elske hverandre. Er noe spesielt med det.

Synes du er kjempesporty jeg!

Håper jeg også får flere etterhvert. Tør ikke love noe ennå da- får ta èn av ganga... ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...