Pariserdama Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hei, Hva er det i grapefrukt juicen som skal vaere bra naar man prover aa bli gravid? Skal man ta det foer EL, etter EL eller i hele syklusen? Takk for svar
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 de skal være før EL. har du smakt de? kjøpte de nå for å smake å de va sur ekkel smak så forstår at me ikke skal ha de når me blir gravide.
Pariserdama Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Takk for svar Har smakt det ja...litt surt, er enig med deg, men beder om du lager selv og blander i litt frisk appelsinjuice eller sukker... Proev det, mye bedre
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 går de an å gjør de me den me kjøpe og?
Pariserdama Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Ja det boer jo gaa bra, forsoek og se hva som skjer...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 gikk de men må nok ha mye sokker. hehe men de finnes vel me sokker i?
MaybeMe? Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Jeg brukte dette trikset i mange pp'er, også da jeg ble gravid, men sluttet ikke etter EL. Drakk juicen helt frem til IKM, fordi det skulle hjelpe egget til å feste seg. Grapefruktjuice skal visstnok virke blodfortynnende, slik at man får økt blodgjennomstrømning i livmoren, og derfor kan egget lettere feste seg (tror det var sånn det var). Jeg liker både juicen og fersk grapefrukt da, så det var ikke noe offer for meg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå