Gå til innhold

Når inn på eget rom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi tok vår lille prins på eget rom når han var 6 uker. men det kommer litt an på hvor mye du ammer om natta. jeg ammer bare 1 gang i løpet av natta..

legger han klokken 21 og da sover han til klokka 5

då henter jeg han inn til oss, så sover han inne hos oss i 2 timer fra klokken 05- kl 07.

men hadde jeg måtte amme mange ganger til natta ,så hadde eg ikke latt han sove på eget rom..

finn en rytme som passer dere:)

lykketil

Hi-hi, her er det jeg som sover på eget rom. Jenta og mannen min sover sammen. Jeg får nemlig ikke sove når jeg sover sammen med henne - våkner hver gang hun lager en lyd og det gjør hun nesten hele tiden. Jeg synes igrunn han snart kan flytte inn til meg, men han får nemlig ikke sove UTEN henne for da er han redd for at vi ikke skal våkne dersom det er noe...

Nei, det skal ikke være enkelt :)

Annonse

Brage blir 3 mnd no den 17.02, han er beg å sovne i si egen seng allt fra 22.30 - 23.30, han bruker da å sove ca til 09.30 på morningen.

Vi har dårlig erfaring med vår elste datter på 7,5 år, ho sover fortsatt på rom med oss.

Men no tenker vi snart å prøve på å la søster og bror få dele rom, da flytter eg og min samboer inn på de minste soverommet, og lar dei få sove på de største rommet, der som dei er vant med å sove no.

Håper de kan virke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...