Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 jeg er veeedig deprimert.sliter med spiseforstyrrelser og angst. nå har vi begynt å snakke om å reise en uke til syden, for helsa sin del. som en siste utvei for å prøve å få det litt bedre.. har en sønn på 3 mnd. har noen reist med en liten??hvor? har noen gjort det samme for å bedre depresjonen??trenger råd:)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 heisann:) jeg ville reist en familievennlig og trivlig plass uten fest og bråk jeg da, har slitt mye selv, og å komme seg vekk gjorde ting enklere syns jeg. satt ting litt i perspektiv, og vi fikk mer avslapning og kos ilag:) vi har reist to ganger til syden allerede( han er 11mnd nå) når tenkte dere å reise? snarest? ta kontakt om du lure på noe:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 tenker reise i påsken..hvor har dere reist??økonomien er jo ikke på topp...men føler vi må prioritere dette... ble ting lettere for deg??hjalp det??
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 i påsken e d kanskje litt dyrt? hva m en helgetur og så reiser dere i mai? rundt 17mai er d ganske rimelig ihvertfall:) vi har vært i puerto rico, gran canaria og før d reiste vi ei uke til bulgaria. bulgaria er favoritten, allerede bestilt i august der gå inn på ving og sjekk om du vil, hotell flamingo, albena. topp:) ellers er hellas nydelig, rhodos, kreta for eks. om dere har de samme int og gleder som oss dvs sole oss, bade, gode middager, mye turer oppleve d som kan oppleves når du har barn med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå