Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Har noen av dere noen erfaringer med den? Er den som er myk med stelleunderlag oppi. (samme som barnevogndebatten). Synes den virker veldig grei!
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Har kjøpt den! Syns den var veldig fin + at den matcher vogna....! )
♥Tullerusk♥ Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Har en som hører til vogna mi og her er stellematta rundt selve baggen. Synes den er helt topp...=o)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Det er vel ingenting jeg var så forbanna på i starten som den stelleveska.... ;-) Jeg kjøpte den også fordi den matchet vogna. Men den er veldig upraktisk syns jeg. For det første så er det håpløst med glidelås-lukking. Man har som regel bare ei hand ledig når man trenger noe nedi den fordi babyen er i den andre handa. Og prøv å få opp glidelås med ei hand..... Så er det for lite rom i den så jeg syntes det ble fort rotete nedi der. Fant ikke noe liksom. Og så er den ikke vanntett i hele tatt og det trenger jeg her jeg bor. Så jeg kjøpte ei SkipHop dash i stedet og den passet mitt bruk perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå