Gå til innhold

Ny Glazed and amused- tråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, da ser dere kanskje at dagen er forandret til torsdag 14. februar. Glazed and amused har masse forskjellige keramikk-ting som kopper, fat ect. som man kan male på. Prisen inkluderer alt (veiledning, maling og brenning) og ligger på alt ca.150kr og oppover. Hun som jobber der heter Thea og har masse erfaring med babyføtter og hender. Hun skryter også av god kaffe, te og kakao :o)

Jeg har bestilt tid til oss, men må si fra hvor mange vi blir den tirsdagen, så meld dere på!

Satser på en kjempefin og kreativ dag for oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er også med...Ja, barna må selvfølgelig få bli med. Er jo Lives hånd og fotavtrykk jeg har tenkt å "lage"

Skrevet

Nei, pokker - vi har 5-mnd kontroll kl 1230 den dagen... :-(

Skrevet

Litt før tiden, men her er det 6-mnd kontroll den dagen...

Skrevet

Så kjedelig, da. Kanskje vi blir helt hekta og du henger deg på en annen gang? ;O)

Skrevet

Vi også blir med. Har fått en kopp som er laget der for 6 år siden, med håndavtrykket til niesen min. Den er veldig fin :o)

Skrevet

Har glömt bort att jag ska på ledersamling med jobben onsdag och torsdag. Jag hoppas att vi kanske gör om det senare. Ni får ha det så kul!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg og Iris kan komme!:-) ENDELIG, sier nå jeg...har alltid ikke passa for meg å møte septembermammaene helt fra da vi var gravide hele gjengen!

Skrevet

Hei dere, skulle også gjerne blitt med, med på torsdag er hat Olav time hos fysioterapeut... Kos dere!

Skrevet

Ok, da sender jeg mail på at vi blir fem stykker i morgen. Regner med at min lill gutt føler seg bedre i morgen. Hadde 5mnd kontroll og han har fått masse feber. Stakkars liten............sov hele natten fra halv tolv til syv.........og da VET jeg at han er syk. Gleder meg til å være litt kreativ!

Skrevet

Ja, det var forslag om å trille litt før vi setter oss ned. Passer det for de som vil trille å møtes 12 på Olaf Ryes?

Skrevet

Jeg triller gjerne en tur først. Møter opp 12 på olaf ryes jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...