Gå til innhold

Jippi, snart permisjon :)

Carina, Une & lillebror :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 uker igjen til permisjon og 6 uker til temrin ;)

Gleder meg noe sinnsykt til å få alt overstått, er rimelig sliten om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg også gleder meg....2 uker til permisjon og 5 uker til termin. Skal bli godt å få det overstått ja....jeg også er veldig sliten nå

Skrevet

Jeg har også 2 uker til permisjon!!! Det skal bli supert:) Blir med i "sliten om dagen" - klubben:) Vi er snart i havn da....:)

Skrevet

Har 12 dager til permisjonen starter, ikke nedtelling her nei??? hehehehe. Gleder meg, er sliten nå om dagene selv om jeg bare jobber 50%. Har termin 050308 og satser på å ikke gå over en dag!!! he he

Skrevet

Jeg skal jobbe i tre uker til...Puh!!!! Jobber også bare 50 %, men det er jammen slitsomt nok. Har skikkelig nedtelling, og det har jeg hatt i mange uker. Forrige gang fødte jeg et par dager før termin, derfor satser jeg på å ikke gå noe over denne gangen heller( håpe håpe håpe)Har heller ikke gjort i stand noe enda. Må ordne vogna, vaske noen klær, ordne med kurv/ vugge til snuppa osv. Utsetter alt i det lengste. Stakkars samboeren min hvis jeg plutselig må føde.........

Skrevet

jeg også, 3 uker til permisjon og 6 uker til termin.

gleder meg :)

Skrevet

Ja, tror det blit godt å være hjemme å slappe av litt før lillegutt kommer. Bare 4 arbeidsdager igjen her:-)

Skrevet

Har 4 jobb uker igjen , begynner å glede meg , er temmelig sliten om dagen . jobber egentlig i 60 % stilling, men jeg har jobbet ekstra hver uke. så nå kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig sliten siden jeg ikke sover no særlig om nettene. har sånn halsbrann. og det er ingenting som hjelper lenger ........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...