Carina, Une & lillebror :) Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Har 3 uker igjen til permisjon og 6 uker til temrin Gleder meg noe sinnsykt til å få alt overstått, er rimelig sliten om dagen...
Athene75 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Ja jeg også gleder meg....2 uker til permisjon og 5 uker til termin. Skal bli godt å få det overstått ja....jeg også er veldig sliten nå
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har også 2 uker til permisjon!!! Det skal bli supert:) Blir med i "sliten om dagen" - klubben:) Vi er snart i havn da....
mamma050308 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Har 12 dager til permisjonen starter, ikke nedtelling her nei??? hehehehe. Gleder meg, er sliten nå om dagene selv om jeg bare jobber 50%. Har termin 050308 og satser på å ikke gå over en dag!!! he he
yvve73 Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal jobbe i tre uker til...Puh!!!! Jobber også bare 50 %, men det er jammen slitsomt nok. Har skikkelig nedtelling, og det har jeg hatt i mange uker. Forrige gang fødte jeg et par dager før termin, derfor satser jeg på å ikke gå noe over denne gangen heller( håpe håpe håpe)Har heller ikke gjort i stand noe enda. Må ordne vogna, vaske noen klær, ordne med kurv/ vugge til snuppa osv. Utsetter alt i det lengste. Stakkars samboeren min hvis jeg plutselig må føde.........
trinemor Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 jeg også, 3 uker til permisjon og 6 uker til termin. gleder meg
lykkelig familie på 4:) Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Ja, tror det blit godt å være hjemme å slappe av litt før lillegutt kommer. Bare 4 arbeidsdager igjen her:-)
monic82 Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Har 4 jobb uker igjen , begynner å glede meg , er temmelig sliten om dagen . jobber egentlig i 60 % stilling, men jeg har jobbet ekstra hver uke. så nå kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig sliten siden jeg ikke sover no særlig om nettene. har sånn halsbrann. og det er ingenting som hjelper lenger ........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå