Gå til innhold

Graco bilstol med klikkerfeste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia. Vi skal kjøpe barnestol (0-13 kg). Har dere noen anbefalinger? Har fått tilbud om å kjøpe Graco stol. Er denne bra?

Skrevet

vi har kjøpt akta grako.... har ikje begynt å brukt det enda... men mange jeg kjenne har dette sete og di er kjempe fornøyde.... like sikkert å godt som maxi cosi....

Skrevet

Har brukt acta graco sin med forrige baby, og kjøpte en til denne og fordi jeg var så fornøyd. Det eneste jeg vil sette minus på er at den er ganske tung,men det gjør ingenting.

Skrevet

Vi har hatt denne til de to forrige, og var veldig fornøyd. Det var sånn med base som man fester i bilbelte, og så klikker setet på plass.

Skrevet

Vi har kjøpt Maxi cosi sete med base.

Disse to merkene skal være ganske jevne, selv om det var maxi cosi som ble best i test sist.

Sete er på tilbud på Barnas Hus + Baby Shop. Basen er normal pris på.

Skrevet

Vi reiser til svinesund neste helg for å Kjøpe Akta Graco, de koster 1400 kr. inkl. base på Happy land og det er jo halv pris av Maxi Cosi. Har også kikket på disse i et halvt å\r på eBay, men frakta ble for dyr.De sier at ligge komforten i disse setene er veldig bra, da man kan stille de inn etter vinkelen på sete

Skrevet

Akta Graco er mer enn bra nok, og ikke SÅ tung om du ikke tenker å bære den mye rundt.. Mulig noen gjør d! Halv pris i forhold til Maxi Cosi også!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...