Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 jeg begynte å blø (brun utflod) på mandag, og det bare økte og gikk over til friskt blod utpå tirsdag. i går var jeg på innvendig ul, og fikk påvist at det foregikk en abort. er det noe jeg kunne gjort på mandag når jeg oppdaget utfloden?? ville så gjerne ha ungått dette... føler så at det er min skyld... føler skyld for at jeg hadde sex søndag kveld og føler jeg derfor ikke passa godt nok på babyen min, tenker kanskje samboeren liksom stanga oppi.. osv. tenker på alle sånne ting... at jeg har ødelagt livet til lille Alina...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Du må ikke klandre deg selv, det er nok ikke noe du kunne ha gjort! Dette skjer desverre med mange, og det er ingenting vi kan gjøre for å forhindre det! Det at du hadde sex skal ikke ha noe å si. Var det MA eller SA du hadde? Håper du har en snill samboer og gode venner som tar godt vare på deg, det kommer nok til å bli en tung periode framover. Selv om det ikke føles sånn akkurat no, kommer det til å bli bedre etterhvert! Ønsker deg masse lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 har snille mennesker rundt meg, så godt det.. ja tror det kan bli tøft.. men vi bestemte oss for å vente med å prøve igjn da.. gruer meg til termin dato..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Det er bra du har det! Snakk masse om det, det hjalp i allefall meg! Jeg vet, jeg gruer meg også til termindato, og den nærmer seg med stormskritt!! Håper å bli gravid innen da, selv om jeg ikke tror jeg kommer til å bli det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå