Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er nok en stund til vi skal igang med søskenforsøk, men jeg lurer på hvor lang tid prosessen tar igjen?? har glemt ut hvor lenge man går på spray, sprøyter ..-og når man begynner etter mens (?)....

Vi har ikke fryseegg, og skal ta icsi metoden.

(så rart-- for snart 2 år siden kunne jeg ALT om dette, men etter at det klaffet på 3. forsøk så "glemte" jeg alt igjen....) men nå trenger jeg all infoen tilbake:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136709577-hvor-lang-tid-tar-det-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i prosessen igjen :)

Hos oss tok vel hele prosessen ca. 50 dager fra du starter med den menssyklus hvori du skal spraye - til uttak. Innsetting 2 dager deretter og så er det å vente i 14 dager på gavid/ikke gravid resultatet. Dvs starter å spraye på dag 20 etter første menssdag m Synarela og sprøyter etter ca 18 dager på spray. Deretter ca 11-14 dager på sprøyter/Gonal. Har også ICSI. Men som sagt nedenfor her så er det nok veldig varierende ifht hvor du får behandling og hvaslags. Lykke til! :)

Det gjør jeg også, har inntrykk av at de har liten ventetid for tiden, gikk iallefall fort med oss. Var på forsamtale i oktober og kunne begynnt på syklusen deretter om jeg ville stått to uker lengre på spray, det vill ejeg ikke så vi begynnte i andre syklus - i desember. Så ringer du kommer du nok kjapt til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...