Alvefjeset Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hvordan fjerne mugg fra tekstil... Hvordan får jeg til dette? Helt desperat nå! Vær så snill å komme med tips!!!!!!!!!!!!!
*Vetlis* Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Er litt usikker, men noen fortalte meg at jeg skulle prøve med eddikkvann? Det har sikkert noe med surheten å gjøre? Å når jeg tenker etter har jeg faktisk fått samme råd når det gjelder underlivs sopp hehe! Kan vel ikke skade å prøve?
På vei igjen <3 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg fikk mugg på alle vognene mine. fikk tips om å prøve med klorin. Jeg trodde at fargen da ble bleket, men det ble den ikke. Ta klorin på en klut og vask over, og putt så tekstilen i vaskemaskinen med en gang Hva har du fått mugg på?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Noe som heter shipshap (tror jeg) Selges på Jernia f.eks. Brukes ofte mot jordslag, men tror det tar mugg også. Har hatt bra resultat med det.
Alvefjeset Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Det er på vogna og selene til vogna. hva gjør jeg med kalesjen da? Den går ikke i vaskemaskin, legge den i vann? Var så dum at jeg lot den stå i garasjen...grrrr
Alvefjeset Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Brukte du ren klorin eller klorinvann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå