*anki * Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Det er ikke mulig. Det kom masse blod når jeg gikk på do...uten forvarsel... Ikke hatt noe vondt(foruten endel vondt i magen på mandag). Er snart ferdig med 6 uker no... Skal til lege i morgen. Skal prøve å få en UL. Hadde en MA i oktober. Orker ikke en SA no...men kan ikke gjøre noe fra eller til uansett. For en dag det her blir... Sitter på jobb og skal prøve å gjøre noe fornuftig. Springer på do hele tiden for å se om der kommer mer... Men heldigvis nesten ingenting no... Veit om mange som blør endel så holder meg fast i troa litt til...
eventyr Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hei. Huff, skjønner at dagen din ikke er god. Krysser fingre for at det går bra. Det er jo, som du sier endel som blør, spes i starten, håper det er det som skjer med deg og uten at det er en SA på gang. Tenker på deg, og krysser fingre. Klem
*anki * Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Tusen takk eventyr. Blir bare så veldig oppgitt. Har/hadde så god følelse av at det skulle gå bra denne gang. Skal melde meg i morgen etter legebesøk...
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Heia, huff håper allt står bra til med deg og at blødningen har stoppet opp! Jeg våknet opp til en blødning i går og d stoppet ikke opp. Utpå ettermiddagen økte d bare på... Så jeg mener selv d var en SA. Så jeg tror nok ikke at din blødning er så alvorlig! Lykke til hos legen i morgen! * klemme *
Nilla43 Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Åh - håper det går bra med begge to, anki og dolce. Håper virkelig det ikke har gått galt! Lykke til hos legen!
*anki * Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Huff D&G... Det er ikke mulig at vi skal være så uheldig. Skal du få det sjekka? Blør du enda? Har ikke vært noe særlig blod siden i dag tidlig med meg. Går med bind men det er kun litt når jeg tørker meg no... Godt at jeg hadde bestilt meg time til i morgen. Men det er ikke noe vi kan gjøre fra eller til uansett
evius fikk junigutt Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Uff a` meg, håper det er helt uskyldig anki72. Vil gi deg en klem og ønske deg lykke til hos lege i morgen. Håper du får deg en ultralydtime.....Har hørt om flere som har blødd litt gjennom svangerskapet uten at det har vært noe alvorlig. Og dolce, håper du har sluttet å blø og at du ikke har mistet den lille spiren din. Trøsteklem fra
*anki * Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2008 No har det stoppa å blø med meg. Ikke vært noe siden igår. Krysser fingrer for at det fortsetter. Legen mente jeg måtte vente med ul til neste uke. Det var litt tidlig å se noe mente han, Pluss at jeg kunne se an om jeg kom til å blø mer... No kommer mannen min hjem i kveld etter å ha vært borte i 12 dager. Blir godt å få litt avlastning med de to turboguttene vi har fra før... Det som er travelt no er at jeg går på do til stadighet for å sjekke om der har komt noe mer. Ble også delvis sykemeldt. Måtte ta det med ro en stund... ...så dagen idag er egentlig mye bedre enn den igår... Ha en flott fredag alle sammen!!!
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Så bra blødningen har gitt seg;) Men Husk! Det kan være en hormonell blødning! Jeg blødde mye fra uke 6 til uke 18, men ingenting galt med barnet! Håper på det beste og at alt går bra;) Lykke til!!!
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Var visst helt feil forum for meg dette! Var ikke meningen å trenge meg på.. Men fikk da sagt mitt:) Igjen, lykke til:)
eventyr Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Hei Da satser vi på at det roer seg, og at du klarer å senke skuldrene etterhvert. Krysser fingre for dere! Klem
evius fikk junigutt Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Så bra at det har stoppet å blø. Det er et godt tegn. Dette ordner seg ) Ha en fin helg )
*anki * Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. februar 2008 Flytter visst for godt over til "bli gravid" igjen en periode. Var nok et dårlig tegn igjen at jeg begynte å blø. Har hatt en SA denne gang. var på UL idag og der var det snart tomt. Men vi får prøve på ny frisk igjen om en stund. 'Lykke til til alle her inne.
Shabby* Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Uff - det var veldig trist, anki72. Håper du snart blir gravid igjen og at det da går bra helt frem. Lykke til!
Nilla43 Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Å nei - så trist Anki. Tenkte på deg i går og håpte i det lengste på gode nyheter her i dag. Men slik er det ikke... Håper du ikke gir opp og at du er tilbake her igjen snart. Forstår at du vil vente litt nå. Blir kanskje godt å få dette på avstand, og så gå på med nytt mot i april. Masse lykke til iallefall - kommer nok til å følge med på deg Trøsteklem
lin76 Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 Ånei! Veldig trist å høyra. Har ikkje så mykje smart å seia, har hatt SA sjølv og veit kor tomt det føles. Men ein god klem skal du få, og masse lykke til!
eventyr Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 Neei, så trist! Håper du snart er gravid igjen, og at det går bra da. Ønsker deg alt godt. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå