Gå til innhold

Maling av barnerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal male et barnerom de nærmeste dagene og har kjøpt vannbasert maling helt uten løsemidler. Hadde dere vært redde for å male selv?

Skrevet

Det hadde jeg ikke vært redd for å bruke nei, vi har akuratt flyttet inn i et hus vi har bygd, og jeg har malt mye med vanbasert, bare luft godt.. Malte også barnerommet for litt siden, hadde bare vinduet oppe...

Lykke til

Skrevet

Tusen takk! Litt lettere å male når jeg vet at andre også gjør det :)

Skrevet

Jeg fikk en mail fra Jotun angående maling og gravide, la den ut i et innlegg her. Du kan jo søke opp innlegget og se hva de svarte. søk på jotun så kommer det sikkert opp.

Skrevet

Nei, jeg malte babyrommet her i helgen, med vannbasert maling! :o)

Skrevet

Jeg må også male rommet og er egentlig litt skeptisk til å gå i gang med dette, også med vannbasert maling. Flere her har nemlig sagt at oljemaling avgir mye gasser i det man bruker den, mens disse fordamper i løpet av noen dager, mens vannbasert maling ikke avgir særlig med gasser når man bruker den, men derimot kan avgi gasser opp til 3 mnd etterpå... Syntes iikke det høres så betryggende ut- kan jo ikke lufte rommene døgnet rundt heller midt på vinteren.. Blir nok vannabasert her og men med dårlig samvittighet

Skrevet

Vi har malt rommet nå og jeg er ikke redd for det. Oppholder oss ikke mest i det rommet ellers siden det er under oppussing og lufter godt. Tror ikke babyen blir løsmiddelskadet av så lite, gitt ;-)

Skrevet

Jeg har kjøpt maling helt uten løsemidler, så da burde det gå bra ja. Takk for svar alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...