callmebecka Skrevet 31. januar 2008 #1 Del Skrevet 31. januar 2008 Våknet kl.05 idag av mareritt...vet man kan drømmer mye rart som gravid, men dette var første gang i dette svangerskapet. Var på Stork klinikken med min kone, vi hadde bestemt oss for å prøve en runde IVF på henne (ja, hos stork...) med mine egg. Etter at det første egget var inne bestemte vi oss for at det andre skulle settes inn i meg, så hadde vi på en måte dobbel sjanse på å klare det (...) De satte egget inn, det gjorde litt vondt, og i samme øyeblikk kom jeg på at jeg var gravid! Fikk selvfølgelig helt hetta! Begynte å fantasere om å måtte forløse baby 1 ved keisersnitt, for så å gå gravid 3 måneder til med baby 2. Og hva hvis noe skjedde med baby 1, hvordan kunne jeg glemme at jeg var gravid? Våknet med den store skjelven, og det var det av god nattesøvn for den natta ) Ellers begynner magen å synes for alvor....veldig koselig, men litt tidlig...!!! Har ikke fortalt min neste arbeidsgiver at jeg er gravid enda (er freelancer) men det begynner vel å bli på tide... Kvalmen er nesten helt borte, puppene nesten ikke ømme, og jeg sovner ikke nødvendigvis til barnetv for å våkne til kveldsnytt hver kveld lenger. Livet er deilig! Hvordan har dere det? Både prøvere og fravide. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136707745-mareritt-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå