Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Del Skrevet 31. januar 2008 Som kan komme med erfaringer? Hvordan gikk flyreisen over? Hvordan var det tilrettelagt ombord på båten for barn? Hvilken årstid dro dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136707127-noen-her-som-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-cruise-i-karibien-med-barn-under-1-%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innihampen Skrevet 31. januar 2008 #2 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei,ikke med en på ett år,men med en to-åring...kan komme med mine erfaringer hvis du er interessert? Flyreisen over var mildt sagt for jævlig både tur-retur! Hadde fått sovemedisin av legen i tilfelle han ikke ville sove,men det virket motsatt. Stakkars gutten var nesten våken hele reisen som tilsammen tok 22 timer med mellomlanding i London. Hadde heldigvis med en bærbar dvd spiller så han fikk slappet av litt når han så på det,ellers hadde vi med en sekk med litt små overraskelser som en ny liten lekebil,en eske med rosiner osv... Da vi skulle reise hjemover var hele gjengen matforgiftet etter et besøk på TacoBell i Miami så da måtte vi skifte bæsjebleier heeele tiden, mens vi sjøl var kjempedårlige, jeg spydde to ganger i flyet og mannen min var helt slapp og tom. Kommer aldri til å glemme den flyturen!! På båten vi var på (rccl) var det mest tilrettelagt for større barn med klubb osv,men dere forlater vel ikke en ettåring i en sånn klubb uansett...Ellers var det veldig fint å være på båten,trygt,var feks ikke redd for at han skulle dette over bord som jeg hadde grudd meg til. De var veldig behjelpelig ved middagene(har jo egen kelner som gjør alt en vil)Fikk resieseng på lugaren så vi slapp å ta med det,hadde det bare helt fantastisk på båten!! Vi dro i november forresten. Anbefaler virkelig Cruise med barn, og vi var på østlig cruise,besøkte Puerto Rico,St.Martin,St. Thomas og Bahamas og Miami. Og Flyturen blir fin bare man får barnet til å sove;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136707127-noen-her-som-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-cruise-i-karibien-med-barn-under-1-%C3%A5r/#findComment-136708811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå