Andrebolleiovnen Skrevet 31. januar 2008 #1 Del Skrevet 31. januar 2008 Gikk kjempe bra hos jordmora!! Snakket litt med henne på telefon etter at vi hadde vært på ul på A-hus og følte at mannen min ikke ble sett, han var mer luft.... Jeg blir provosert av slikt, i dobbel dose nå da media hyler om at fedre skal ta mer ansvar etc... Da må de for f... bli sett og bli delaktige når de er med på undersøkelser!! Så dette tok heldigvis jordmora vår seg av, og scooret full pott i går. Hadde jeg ikke sagt noe ville det nok sikkert blitt som første gang. Da ble mannen min også oversett hos henne... Så takk for at man blir hørt når man sier ifra om noe man ikke synes helt om. Da fikk jeg lufta det:) hehe Ellers så var alt bra med magen, og babyen. Hjerterytmen øker til stadighet. Første kontroll 136 slag i minuttet Andre kontroll 148 slag i minuttet Tredje kontroll 156 slag i minuttet Etter kontrollen dro vi på Barnas hus. Endelig fikk jeg handla inn litt.... Stellkommode, sinnsykt flott som jeg kan bruke som vanlig senere. Den er uten badebalje, men da jeg hørte at det fort ble vått i resten av kommoden valgte jeg den bort. I tillegg forsvinner jo den ene skuffen. Jeg kjøpte også en underwalla eller hva det nå het. Det skulle vistnok være bedre enn en voksipose... Og kunne brukes ett år lenger.. (til barnet ble 4) I dag, så snart kvalmen gir seg, kjører jeg avgårde for å kjøpe barnevogn:) Har bestemt meg for å kjøpe Teutenia Mistral kombivogn, svart. Har en venninne som har den og som er superfornøyd. Siden den nå var på salg, 40% fikk jeg beskjed fra henne at det bare var å løpe og kjøpe:) Så da tar jeg bilen og kjøper den jeg:) hehe Og så shopping gal og babyklar jeg er skal man ikke se bort fra at det blir enda mer som havner i kommoden i løpet av dagen:) Er såååå innmari mye fint, og nå klarer jeg ikke å vente lenger med shoppinga:P hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136707082-var-hos-jordmor-i-g%C3%A5r-og-p%C3%A5-barnas-hus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 31. januar 2008 #2 Del Skrevet 31. januar 2008 Det var veldig deilig å komme på UL og se at alt sto bra til, jeg er like nærvøs før hver gang jeg... hehe... Vi og har begynt å handle litt, men får låne masse utstyr også så da sparer vi litt penger på det heldigvis! Nå må vi bare få ferdig rommet slik at vi kan begynne å innrede. Har sagt at det skal SENEST være ferdig 1 mnd før termin. Har jo litt tid igjen, men når mannen skal være borte i 2 uker nå så går plutselig tiden veldig fort! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136707082-var-hos-jordmor-i-g%C3%A5r-og-p%C3%A5-barnas-hus/#findComment-136708886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junigull 08 + julispire Skrevet 31. januar 2008 #3 Del Skrevet 31. januar 2008 Så bra du fikk sagt fra til jordmora vår, fullklaff!!! hehe.. godt hun forstod og tok det til etterretning! det liker vi.. kanskje du har en liten gutt i magen,,? eller så er det nok ei jente!! lurer fælt på hva som er inni den magen din altså.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136707082-var-hos-jordmor-i-g%C3%A5r-og-p%C3%A5-barnas-hus/#findComment-136715115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrebolleiovnen Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 1. februar 2008 hehe ja nå er jordmora klar for mannebesøk:P Vet du om hun har egne barn? Er spent selv jeg på hva det blir ja! Kjøpt inn barnevogn i går! Den er satt opp i dag, og er prøvd ut i stua med bamse oppi:P haha Føler meg som ei lita jente igjen, ut å trille med dukkevogna, jeg var så glad i den, og mange år senere skal jeg endelig få trille en ordentlig baby i en skikkelig barnevogn:) Kan nesten ikke vente til denne snøen forsvinner:) Fikk satt opp stellekommoden i går, klæra er lagt i. Men får vell vente noen mnd før jeg vasker dem klare:) Så innmari utolmodig her jeg nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136707082-var-hos-jordmor-i-g%C3%A5r-og-p%C3%A5-barnas-hus/#findComment-136724678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå