Lotte&Prinsessa Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Trenger hjelp! Pliiiz!! Har ei lita tulle på to mnd'er som har snudd helt opp ned på døgnet! Hun sovner ikke før kl 05 på morgenen, og sover stort sett helt til kl 17 (med mat innimellom så klart)! Har prøvd alt jeg kan for å få henne til å snu tilbake igjen, men uten hell! Har flombelysning på om dagen for at hun skal skjønne at det er dag, har mye støy i huset, har prøvd radio ved sengen, har svøpt henne inn i babyteppe for å få den trange følelesen babyer visst nok skal like, og jeg har prøvd alt det motsatte! Har prøvd å holde henne våken i sovetiden sin, med det resultat at hun sovnet en time senere på morgenen! Håper at noen her inne har et smart tips til med for hva jeg kan gjøre! Holder på å bli gal av denne natteranglingen! Det tar på å være våken om natta i to mnd'er! Er forresten alenemamma, så jeg har ingen barnefar som kan trø til om natta heller.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg hadde også en liten kar som hadde litt rar døgnrytme, sovnet gjerne ikke før 3 på natten. Nå er han snart 3mnd og det har endret seg! Det sies jo at det endrer seg rundt 3mnd alder. Jeg prøvde også vekking uten hell. For ett par uker siden prøvde vi å legge han mye tidligere, faktisk klokken 20 og det gikk bra. Nå legger vi han alltid 20, han sovner ikke alltid da, i går var det vel nærmere 22-22.30, men herlig for meg allikvel. Så jeg håper også tiden jobber for deg, at hun snart snur døgnrytmen, inntil videre vil jeg råde deg til å sove en del på dagtid selv, så du ikke blir helt utslitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå