Gå til innhold

teutoina prestige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært kjempefornøyd med min!! Dette er toppmodellen til teutonia.Et stort pluss er det vendbare håndtaket mht vind og sol! Og at det er vel en av de modellene som kan kombineres med flest sittedeler/bager. Tar ikke så stor plass i bilen, har også en spirit s3 og den tar overraskende stor plass! Vekten er den samme.

Kan anbefales!

Jeg har hatt denne i 2 dager til min 6 mnd gamle gutt, fra å hatt en quinny vogn. Er veldig fornøyd. Dette er kvalitet! Utrolig lun og god. Komfortabel å trille, lettere en den forrige 3-hjulingen. Har ikke rukket å få den i bilen ennå men ser den tar samme plass som forrige ca. Det som blir nytt for meg er punkteringsfrie hjul. Spent på om jeg blir fornøyd med dette. Merker de bråker/ krasler mer mot underlaget enn gummihjul, men friksjonen mot asfalt er mindre og da trillejobben lettere. Er nok litt pirkete av person:)

Men for all del, kjempe vogn!!

Har kjøpt denne vognen nå til neste unge og den har alle kriteriene jeg lette etter i en ny vogn.

Kjenes veldig god ut. Vi har fra før en Teutonia Timmi spostsvogn til største jenta og har brukt den i 2 år så vet at det er gode vogner.

Foresten så kan man kjøpe luftjul til vognen om man vil det.

Samme at det er utrolig mye ekstrautstyr å få kjøpt til vognen. Blir nok å kjøpe en del ekstra ting etter hvert.

Annonse

'eg har vore veldig fornøgd med mi vogn....Kan absolutt anbefalast...einaste eg har å sei til vogna,er at bagen kan vere litt liten...Måtte bruke sportsvogna ganske tidleg...!Men sportsvogna er veldig grei...

Veldig bra at ein kan snu håndtaket, fram og tilbake!!

God handlekorg under...god plass til voksipose og skinnpose....

Eg kjøpte mi i Førde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...