ludda Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Att det går ann!!!!!!!!!!men så utrolig godt.Gleder meg til hvert måltid jeg nå:-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Spiste leverpostei med ketshup og majones på og det som imponerer meg mest er vel hvordan i helvete kommer vi på disse rare kombinasjonene????? Spis og kos deg, du:-)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Makrell i tomat med smeltet stratos? Den har jeg ALDRI hørt om før! Først kjente jeg at magen min sa "ææææææææææsj, kunne aldri ha hatt i meg". Men så gikk det over til "hmmm.. det hørtes ikke så ille ut allikevel". En ting vi kan konstantere - vi er gravide!
Charlie Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Aa, kjaere meg! Jeg maa bare faa lov til aa si at det hoeres helt forferdelig grusomt ut! Men god appetitt!
ChellBell - har født! Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg tror vi er syke i hodet alle sammen.....
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Hehe..føler meg kjedelig jeg, som bare har lyst på skive med kaviar og majones!! Også leverpostei...jeg som egentlig HATER leverpostei!! Merkelig..men MMM så godt;-)
HegeAE Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Høyres ut som dattera sine skiver det. Eg klarer ikkje SØTT... Alt anna går ned... Men, ikkje søtt nei
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 ha ha, den var god, ja det kan jeg levende forestille meg... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå