Egen-liten Skrevet 30. januar 2008 #1 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei, nå venter jeg på mensen,så er tredje førsøk i gang. Fikk oppleve 2 ukers glede ved å være gravid sist, men det stoppet desverre. Nå vil jeg ha den følelsen i 9 mnd! Det ble bare to befr.egg pr forsøk, så det var litt frustrerende. Jeg har lest her inne om sædkvalitet,så jeg vil dele med dere en notis jeg fant, som dere kan prøve på mannen! Vitaminer og mineraler; (mengde pr dag) Selen-200 mg, bra for beveg.evne og antioksidant viktig for dannelse av friske celler. Sink-30 mg, for dannelse av sunne spermier C-vitamin beskytter og hindrer klumping E-vitamin for styrke til å trenge inn i eggcellen Essensielle fettsyrer for god kvalitet og bevegelsesevne Etter siste forsøk gikk jeg tilbake til fotsoneterapeuten, som foreslo at jeg skulle prøve kvantemedisin. Det er som en venninne av meg kaller det; "Healing på boks" Selvfølgelig verdt et forsøk,tenkte jeg. Hun sjekket om jeg hadde sopp i kroppen (candida) så nå behandles jeg for det. Det er jo på alle slimhinner i kroppen, også livmora, som da får dårlige vilkår for et egg å feste seg og gro. I tillegg stimuleres ovariene og sånt som har med befruktning å gjøre. Det foreslås å kutte ut mest mulig sukker (soppen liker det), hveteprodukter (speltbrød er veldig godt), melk og øl bl.a. Jeg skriver dette fordi det kan være noen som vil se nærmere på dette. Jeg anbefaler det- verdt et forsøk. Det står om kvantemedisin på nettet, tror det er nok å søke på selve ordet. Om det fungerer, får jeg se, men da har jeg i allefall prøvd noe. Oj, dette ble litt langt innlegg,nå får jeg avslutte... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136706339-f%C3%B8rste-gang-hermen-ikke-helt-gr%C3%B8nn-heller-r%C3%B8d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå