Gå til innhold

Tvillingfødsel :)

Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde å se - men kjæresten sin data ( og internett for den saks skyld) er skammelig tregt, så det hakker! Får prøve igjen senere :) Fint med slike videoer for de som ikke er lettskremte :)

Skrevet

Takk for tips!! Herlig, herlig film - sitter her med tårer i øynene. Men merker at jeg fortsatt ikke har veldig lyst til å tenke/fokusere på fødselen altså..

Skrevet

Tårene triller på meg...takk for tipset! :)

Lengter til det blir min tur å holde to små nyfødte babyer.

Skrevet

Puh... først nå 5 timer etter jeg har sett filmsnutten er jeg såpass samlet at jeg takke for at du fant og la ut denne..

Kjempefint å se en fødsel så enkel og ukomplisert - uten alle skrekkhistorier, selv om den sefølgelig er en smule amerikanisert.. :-))

Tårene mine trilles hos meg også... kan ikke nekte for det - nå gleder meg enda mere!

Skrevet

Morsomt å ha sett den, ja. Virkelig verdt å bruke 10 min på!

Må si at det var omtrent som forventet. Åpningstid og smerter blir jo det samme som for en. Det som er den store forskjellen er jo at du ikke er ferdig når nr 1 er ute. Tydeligvis bare rett på'n igjen, noe som overrasket henne litt, forsto jeg.

Det må jo være ekstra stas å være far når det er to (og fødselen går som normalt). Han får jo den første kontakten med barna. Det er det jo mor som får, når det er en.

Skrevet

sukk. Så fin video.

Fikk jammen tårer i øynene jeg og gitt.

Skrevet

Tenk å ha den roen... Det gjør det hele så vakkert.

Skrevet

den har jeg sett før.... Og jeg må bare si, hvis det kan være så fint og rolig......så vil jeg ha det slik....:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...