frida♥ Skrevet 30. januar 2008 #1 Del Skrevet 30. januar 2008 Får vel si at mine unger ligger dårlig ann om litt av dette stemmer. Amanda hadde navlestrengen rundt halsen hele fire ganger. Ellers har det vært tverrleie og keisersnitt og vanlig fødsel ser ikke ut til å være så bra det heller. Hmmm.. stemmer dette med noe av deres opplevelser? Amanda klarer ikke å ha klær opp i halsen og det kan jo stemme med det å ha navlestrengen rundt halsen, meeeen synes vel ette var et stykke ut på viddene. Hvordan har de liksom kommet frem til dette?? http://www.pust.no/foedselens_senvirkning.html Les og bli klok :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. februar 2008 #2 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette er litt sånn som med horoskoper og sånn, i mitt hode. Noen ganger passer det utrolig bra, men kan "like godt" være tilfeldigheter. Leste litt om min egen fødsel (jeg kom 2 uker over termin, fødselen var langvarig og mamma ble satt i gang), og noe av det stemmer forsåvidt. Jeg "overkompenserer" for å komme for sent ved alltid å være tidlig, jeg kan være ufattelig treg til å komme i gang med ting selv om dette ikke gjelder i mer enn kanskje 50% av tilfellene, jeg liker godt å jobbe med noen som hjelper meg å "dra", samtidig som jeg MÅ gjøre ting på min måte og orker bare ikke at noen skal pushe meg i en retning jeg selv ikke har bestemt at jeg skal i. Akkurat nå med trassalderen til Matilde er det jo umulig å si noe om "å ville ha ting på sin egen måte" (langvarig fødsel) for det skal hun jo ha uansett, hehe. Men det er jo litt pussig det du sier om Amanda og det å ha klær opp i halsen. Akkurat det er jo veldig fysisk og forståelig, for jeg tror nok de kan huske enkelte ting, om enn bare ubevisst. Men det virket jo ikke akkurat som om det lå så innmari mye tester inne i bildet her da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 1. februar 2008 #3 Del Skrevet 1. februar 2008 Enig, dette blir litt sånn horoskopaktig.. : ) Men mamma hadde setefødsel med meg og jeg må nok innrømme at det stemte ganske bra på meg det som stod der. (Bl.a leser jeg nesten alltid aviser og blader bakfra, har selv stusset på hvorfor jeg gjør det.) Skal jaggu også høre med venninna mi som konstant er 10 min forsinket til avtaler om hun ble født på overtid : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå