Mama B Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Elsker å være gravid, men er så trøtt og sliten hele tida! Føler liksom at det er bare kvalme som er legitim grunn til å være hjemme fra jobb.. Dagene mine går slik for tida: stå opp, gå på jobb, nesten sovne på jobb, sovne på bussen eller i bilen hjem, ikke orke å lage middag- så det må mannen min gjøre..sovne på sofaen mens han lager mat, sovne etter middag, og da er det jammen bare et par timer til jeg må legge meg fordi jeg skal opp tidlig på jobb.. Hvor mye skal man ofre for å holde seg i jobb? 5 + 1 idag, og har vært sånn i tre uker nå. måtte bare få ut litt frustrasjon.. føler jo at det går utover hus og hjem, og forholdet mitt
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg var sånn 1 trimester oxo gjorde ikke annet enn og sove og det seriøst altså bortsett fra da jeg var på jobb. Har takk og lov en veldig snill samboer som tok seg av det meste inkludert hunden vår. Mitt råd må være og lytte til kroppen og sove det du føler for ikke press deg tenk på hvor mye krefter kroppen din bruker for og forbedre ett nytt liv.Ikke få dårlig samvittighet,tenk på hva kroppen din gjør er det rart? Trøst deg hellr med at det går som regel over etterhvert jeg fikk mere overskudd i 2 trimester og er nå i 3 og begynner og dabbe ned igjen nå
Puselure Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har ikke hatt dette problemet før nå:S Er 24+2 i dag, merker at det er tungt å være i 100% jobb som sykepleier, så jeg har en sykemelding på 30%. Håper det hjelper litt på. Har en gutt på 2 år som krever sitt når jeg kommer hjem fra jobb, så det er ikke bare å legge seg nedpå Ta det opp med legen din når du skal på første kontroll, har inntrykk av at det stort sett går greit å få tilrettelagt iform av evt sykemelding. For en periode ihvertfall. En får ikke noe igjen for å tappe seg helt ut på jobb, det er min erfaring:) Hjemme kan jeg ikke erstattes, men det kan jeg på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå