Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg møtte opp på Lyspunktet litt forsinket ca 19.15 i kveld.

Såg en jente med mage og oppsøkte henne, men hun var ikke på BIM treff - bare ute sammen med noen venninner *flau*. Gikk deretter til disken for å få vite hvilket bord de gravide satt på, men ingen bak disken kjente til treffet vårt.

Litt skuffet her jeg sitter i sofaen hjemme. Hadde gledet meg til treffet og til å hilse på dere.

Det nærmer seg raskt termin så det spørs om jeg rekker neste treff (håper egentlig at lille i magen bestemmer seg for å joine oss i løpet av de nærmeste dagene.

Flere som har gått ut i permisjon/har fri på dagtid og som har mulighet til å treffes til lunsj?

Ha en riktig fin kveld alle sammen. :)

Fortsetter under...

Håper kynnerene dine har gitt seg eller kanskje helst at de fortsetter og går over til rier.:)

Jeg har termin 10.2 -så kanskje havner vi på føden samtidig.

Jeg har ikke deltatt på treff tidligere - har en datter på litt over 1,5 år, så mesteparten av tiden har gått med til jobb, skatten vår og flytting til nytt hus - så jeg har desverre måttet prioritere.

hehe ja kanskje vi treffes der:)

kynnerene har gitt seg men er sikkelig kraftige om kvelden så jeg blir jo sikkelig nervøs når natta kommer da...

Jeg har heller ikke vært på treff holder på med full oppussing og utbygging av hus så har sikkert som deg hatt nok å styre med!

hadde vært kjkt å fått til en trilletur gjeng for oss jan. feb mammaer da.... hvor bor du helst i byen da?

Jeg møtte!! :) 1910 og akkurat som deg Sunny henvendte jeg meg til den gravide i sofaen.... og måtte tusle ut igjen litt slukøret og satt meg litt skuffet i sofaen hjemme dag jeg virkelig hadde psyket meg opp til å møte opp.

Men, men...har ikke termin før i juni så håper det blir litt mer folksomt etterhvert!!

Du får smøre deg med enda litt tålmodighet da skjønner jeg, men det store kan skje når som helst for oss begge!

Flyttet fra sentrum til Spjelkavika i sommer, men er mobil, så det hadde helt klart vært hyggelig å treffes til trille/cafè turer når bebissene har kommet.

Vi får holde oss oppdatert på sida her :)

Annonse

He he he!

Jeg syntes jenta i sofaen gliste litt vel mye når jeg spurte om hun var på BIMtreff -men kanskje ikke så rart når vi var flere som nærmest overfalt henne.:)

Synd jeg kom noen minutter etter deg for hvis ikke kunne jo vi hatt treff!

Hei. Uff dette var da ikke bra!!!=( jeg fikke selv ikke kommet pga en ulykke i familien. men de andre som er på treffet hadde jo tenkt seg dit! uff=( nå ble jeg skikkelig lei meg. når det endelig skulle komme nye, så er ikke bimmelimmene der... det beklager jeg virkelig!!!

det er ei ny ei som har begynt å jobbe på lyspunktet, å hun har vel ikke så mye kjenskap til oss.

dere får ha lykke til dere som snart har termin, du som har termin i juni håper du kan komme neste onsdag for da er i hvertfaall jeg på plass igjen. å jeg møter alltid uansett om det er andre som kommer eller ikke, i tilfelle det dukker opp nye=)

klem klem

heisann

skulle møte jeg oxo forrige onsdag:)men har ei lita pie på litt over året som bestemte sj for å bli syk med feber og greier så måtte bare bli hjemme...jeg kommer på onsdag viss jeg får d til..har ikke lenge igjen til termin så hadde håpt å bli kjent med noen før ungen kommer:)

Jeg ble mamma til verdens skjønneste prins søndag 3.2.08 så jeg rakk ingen BIM treff i dette svangerskapet :)

Kos dere videre med de voksende magene.

Jeg har det fantastisk og storkoser meg som tobarnsmamma - hektisk er det, men akk så godt. :)

Klem til alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...